rujna 28, 2012

Kolač s pudingom od vanilije


Kolač s pudingom od vanilije
Sastojci  i recept su od mramornog kolača
  • 6 jaja
  • 250 gr brasna
  • 200 gr secera
  • 1 vanilijin secer
  • 120 gr margarina
  • 3 zlice ulja
  • 10 zlica mlijeka
  • limunova korica i p.z.p
  • korica od limuna
krema
  • pola l.mlijeka
  • 2 pudinga od vanilije
  • 5 kas secera
  • 125 gr margarina
priprema
kora
posebno mutiti zumanca sa secerom,i vanilija secerom.zatim dodavati sve navedene sastojke i opet mutiti.na kraju dodati izmucea bjelanca.
stviti da se pece na 200stupnjeva,postepeno smanjiti malo temperaturu da ne izgori kolac,tako pec 30 min.
i kako mi se nije dobro ispeko,ja sam  uzela:   puding od vanilije,skuhala ga normalno u pola l mlijeka i ohladila.dodala sam 125 gr margarina i dobro izmiksala.
izrezala sam moj neuspjeli mramorni kolac,na jednake snite (1 cent )i filovala .snite okretati uspravno i drzati i sve dok i mazemo.kao kad radimo metrazni kolac.
premazemo ga jos malo sa slagom koji smo napravili od slatkog vrhnja,i ukrasimo s rendanom cokoladom za kuhanje.

Nema komentara:

Objavi komentar