rujna 29, 2012

Bordelo crvene štikle

Iz razloga što smo svi mi ljubitelji štikli s visokom petom odlučila sam danas pripremiti jedan članak o prekrasnim crvenim Bordelo štiklama koje sam pronašla i odmah se zaljubila u njih na prvi pogled. Da, ovo su vrlo visoke štikle i imaju petu od vrtoglavih 15 centimetara! Ove štikle super su moderne i uprkos visokoj peti nije teško hodati u njima jer osim što su prekrasne, također su vrlo kvalitetno izrađene te su jako udobne. Uprkos visokoj peti udobne su jer ih platforma s prednje strane čini lakima za hodanje. Možete ih kombinovati uz različite haljinice a naročito dobro se nose s haljinicom crne boje. Osim crvene boje ima dostupnih i drugih boja, međutim meni su se danas dopale baš ove crvene, te se nadam da će i vama biti lijepe! Sigurna sam da ćete ako ih nabavite dobivati hiljade komplimenata. Ako ste u potrazi za zabavnim i seksi cipelama za neku posebnu prigodu definitivno su baš ove ono što tražite!

Gdje kupiti:
Online: Amazon

Nema komentara:

Objavi komentar